Safety

Agenda BOZP digitálně
a jednoduše

Už žádné papíry a žádné přepisování. To už dávno vyšlo z módy!
Vyražte na prověrku pracoviště a okamžitě zapisujte zjištěné informace. Z databáze rizik jednoduše vyberte ty, které se na pracovišti nacházejí. A k nim i vhodné OOPP.
Pracuje vás na projektu víc? Není problém, rozdělte si úkoly.
Fabis safety pracuje za vás - je obsahově připravený, hlídá termíny a tvoří reporty.

Prověrky, kontroly, audity


nemusíte trávit hodiny přepisováním papírových dokumentů nebo procházením starých Excelů. Tvořte zápisy z vaší činnosti ihned na pracovišti. Stačí pár kliknutí a máte vše na dosah ruky. Jednoduše a přehledně.

Rizika a OOPP


Buďte vždy o krok napřed, ať už jde o identifikaci potenciálních rizik nebo výběr nejvhodnějších OOPP pro vaše zaměstnance. K dispozici máte databázi rizik a kompletní evidenci OOPP. Všechno na jednom místě a přehledně.

Pracovní úrazy - notifikace

Vzorová dokumentace


Dejte svému výkonu a produktivitě nový rozměr
se vzorovou dokumentací. Proč byste trávili hodiny vytvářením dokumentace, když ji můžete mít okamžitě k dispozici? Navíc vytvořenou odborníky s dlouholetou zkušeností v oboru BOZP. Takže si můžete být jistí, že dostáváte kvalitní informace. Jednoduše.

Pracovní úrazy - záznam o úrazu

Úrazy a skoronehody


Zapsání pracovního úrazu do elektronické knihy je otázkou minuty. Otevřete Fabis, kliknete na tlačítko „Zapsat úraz“, vyberete zaměstnance a úraz v krátkosti popíšete. Je to mnohem pohodlnější než zápis do papírové knihy. Monitoring úrazu, upozornění pro zúčastněné osoby, automatické chystání podkladů nebo řízení bezpečnostních opatření je ve Fabisu samožřejmostí.

Kategorizace prací


Zadejte pracovní pozice, k nim nastavte kategorie a jednoduchým zmáčknutím tlačítka si vygenerujte celou kategorizaci prací pro podání na KHS.
Navíc získáte seznam příkladových prací, u kterých jsou uvedeny kategorie k jednotlivým faktorům. Tím si usnadníte práci a ušetříte čas.

Pracovní úrazy - exporty

Správa úkolů


Pracujete v týmu a hledáte řešení, jak zlepšit jeho koordinaci a produktivitu? Delegujte úkoly a podúkoly
a sledujte jejich pokrok. Pusťte z hlavy termíny - Fabis safety je pohlídá za vás. Získejte perfektní přehled o tom, kdo co dělá, a zda úkoly budou dokončeny včas.

Přehledný, bezpečný, responzivní. Fabis jsme vyvinuli, aby vám zjednodušoval život.

Intuitivní prostředí

Na vývoji aplikace jsme pracovali roky – s klienty, vývojáři i experty na použitelnost.

Snadná integrace

Fabis můžete rychle propojit s kterýmkoli ERP nebo HR systémem na českém trhu.

Špičkové zabezpečení

Dvoufaktorové ověření, povolení IP adres, auditní stopa či pokročilý systém uživatelských oprávnění.

Data v bezpečí

Data leží v bezletové zóně s prověrkou od NBÚ, provádíme zálohy i penetrační testy.

Vyzkoušejte Fabis na 30 dní zdarma a zjednodušte si práci.